subota | 11.11.2006.

ej...................

ej pa kazu nam stalno da cesce pisemo posteve i tak...pa evo vam onda postekakissrolleyes!!!ovaj tjedan se fakat nis zanimljivo nije dogodilo...u skoli je ko i uvjek ok...ugavnom dosadno...vani zima...pa se smrzavamothumbupwaveu ljubavi sve po starom...nemamo nikog i jako jako jako smo zaljubljene u BILLLLLAAAAAA I TOMMMAAAAAAcerekkisscerekdanas sam ja gledala oko 3 curke kad su igrale odbojku za skolu i pobjedile su..mahzujoa navece smo cizma,dora iva i ja otisle gledat decke isto su igrali odbojku al oni nisu znali da cemo doc pa smo ih iznenadile!!!yeseeki ja sam isla sjest na onu gredu i fulala sam je i pala!!!namcorzijevkoji sam ja debil...i nasi decki su pobjedili...a u trnskom je igro jedan tak predivan i presladak crnac,i meni i ivi se odmah svidio..!!!cereknis to bi bilo sve neznam kad cemo vam se opet javit......i evo vam jos slikica pusa dora
Photobucket - Video and Image Hosting
ovo si dobro procitajte...!!!yes

Photobucket - Video and Image Hosting
iva....ti si uvjek bila tu!!!kiss

Photobucket - Video and Image Hosting
nadam se da hocemo...:)

Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting

- 22:51 - Komentari (22) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.